»Ko gledalec ne more več razločiti, kaj je površina telesa in kaj papir.«
»osrednjo pozornost namenja iskanju barvnega in tonskega ravnotežja med figuralnimi liki in papirnato osnovo, ki ga doseže predvsem z odvzemanjem barv in močnih kontrastov. Tekstura kože in oblačil se na večini posnetkov preliva v papir. Gledalec zato ne more več razločiti, kateri fragmenti so originalni in katere je ustvaril s posebnimi učinki novih tehnologij, kaj je površina telesa in kaj papir«
»Čas je, da nas začne, kaj nosimo na naših telesih, zanimati toliko, kot kaj damo v telo.«
»Koža je površina svetlo-temnih ali barvnih kontrastov, različne napetosti in strukture površine. Rob kože (okončine) je oster v primerjavi s kožo, ki se v senci mehko »združi« s kožo drugega dela telesa.«
»Nesmiselno se je zapletati v podrobnosti, npr. kaj je na papirjih, ki jih skuša ukrasti vohun.«
»Ne vedo, kaj jim povzroča prijetne in kaj neprijetne občutke. Ne vedo, kaj jim telo sporoča, tako da v psihoseksualni terapiji najprej zbudimo kožo.«
»Prek celic se napajajo tudi številni drugi senzorji za zaznavanje uporabnikovega telesa in okolice. Zmogljivost napajanja celic je prilagojena samemu tipu celice in njeni površini.«
»Kot koreografa, čigar telo občuti učinke izčrpavanja skozi izvedbo, me zanima, kaj se zgodi s telesom, ko tega, kar se od njega pričakuje, ne zmore več.«
»Zakaj bi lahko kdo drug odločal o tem, kaj bo ženska počela s svojim telesom?«
»Na površino teh delcev pripnejo težke kovine, kot so arzen, svinec, živo srebro in kadmij. Te težke kovine z ultrafinimi delci pridejo v telo in se nalagajo v različne organe.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju